Cum determinam marimea?

Vizualizati AICI

Livrarea comenzilor

Livrarea produsului/produselor achizitionate online de dumneavoastra de pe site-ul www.hatson.ro, se va face prin curierul rapid Cargus doar pe teritoriul Romaniei si in limita razei de acoperire a transportatorului, numai in timpul programului de lucru al acestuia.

Costul de livrare este suportat in totalitate de client.

Costul de transport nu se aplica pentru produsele ridicate din Showroomul Hatson, in urma unei programari convenite cu consultantul de vanzari.

Ca o regula generala, produsele comandate si aflate in stoc sunt gata pentru livrare a doua zi dupa confirmarea comenzii cu consultantul de vanzari.

Programul de procesare a comenzilor este de luni pana vineri, intre orele 9 - 17.

Comenzile online sosite in afara programului de lucru vor fi prelucrate si confirmate a doua zi.

Comenzile sosite si confirmate vineri vor fi gata de livrare luni.

In anumite situatii speciale, acest termen poate fi depasit, cu anuntarea prealabila si acceptul clientului.

In cazul in care produsul comandat nu se afla in stoc, termenul exact de livrare va fi comunicat de consultantul de vanzari.

Termenul mediu de predare de catre curier a produselor comandate catre client este de 24 sau 48 ore, in functie de locatia clientului.

www.hatson.ro nu isi asuma raspunderea pentru daunele suferite de client din cauza depasirii sau modificarii termenului de livrare de catre curier. Nerespectarea termenelor de livrare atrage raspunderea exclusiva a firmei de curierat care, prin contractul cu www.hatson.ro, se obliga in mod direct fata de clientii www.hatson.ro.

Podusele livrate vor fi impachetate corespunzator si vor fi insotite de factura fiscala.

Nu exista posibilitatea desfacerii coletelor inaintea achitarii sumelor de ramburs. Va asiguram ca tratam cu exigenta maxima ambalarea si expedierea coletelor si puteti fi siguri ca primiti ceea ce comandati.

 

In cazul stornarii comenzilor sau retur, costul de transport nu se storneaza.

Returul sau schimbul produselor

Clientul are dreptul să se adreseze personalului societatii S.C. INFRACOM S.R.L. că renunţă la cumpărare sau ca doreste schimbul produsului (produselor), fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului conform Ordonanţei nr. 130/2000 completată de legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanţă şi poate returna produsul (produsele) în acelaşi termen de 14 zile.

Pentru solutionarea returului sau schimbului trebuie sa prezentati produsul intreg la adresa Calea Bucurestilor nr. 1, 075100 Otopeni, Jud. Ilfov, in stare noua nepurtat, in cutia originala (daca este cazul), cu etichetele intacte si impreuna cu bonul fiscal de cumparare a produsului sau copie dupa factura de cumparare a produsului.

S.C. INFRACOM S.R.L. va înapoia contravaloarea comenzii în cel mult 30 de zile de la primirea produsului returnat. Suma înapoiată cât şi condiţiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.